Odoo

Omvandla avtal till Odoo-fakturor och spåra kundintäkter i Tribe CRM för att spara tid och undvika fel.

Utveckla din verksamhet, öka effektiviteten och främja affärstillväxt genom att integrera Tribe CRM med Odoo.  

Sälj tryggt med automatiserad datasynkronisering som minimerar fel och skapar flexibla säljprocesser. 

Ge ekonomiavdelningen möjlighet att generera fakturor direkt från Tribe CRM och slipp manuell datainmatning. 

  • Automatisk kontaktsynkronisering: Se till att kund- och leverantörsdata är konsekventa över alla plattformar för att slippa manuell inmatning och undvika misstag.
  • Effektiviserad produkthantering: Synkronisera din produktkatalog för korrekt fakturering och effektiv lagerhantering.
  • Förenklad fakturering: Spara tid och minska den administrativa bördan genom att skapa fakturor i Tribe CRM och automatiskt skicka dem till Odoo.
  • Tidsbesparande datauppdateringar: Tribe CRM har en stor fördel jämfört med konkurrerande CRM-system tack vare automatiska datauppdateringar som erbjuder omfattande synkroniseringsfunktioner.
  • Intelligent hantering av borgenärs-/gäldenärsnummer: Odoo tilldelar automatiskt borgenärs- och gäldenärsnummer för ett smidigt och konsekvent arbetsflöde.
Behöver du hjälp att komma igång? Vi finns här för dig.
Få rätt integrationer just för dig i din personaliserade Tribe CRM-demo.
Få en demo