Öka din effektivitet med Tribe CRM
Starta din 14-dagars gratisdemoKundtjänstförfrågningar blir till ärenden automatiskt
När kunder skickar e-postmeddelanden till en supportadress ser Tribe till att ett ärende skapas, samt att en uppföljningsaktivitet tilldelas till en lämplig teammedlem. Kunden får dessutom ett bekräftelsemeddelande med ett unikt ärendenummer. Detta hjälper dig att effektivt följa upp på kundfrågor.
Att ge kundsupport via Tribe CRM: 360-graders överblick
Med Tribe blir din kundtjänst fullt integrerad i ditt CRM-system. Du kommer alltid att få en helhetsbild oavsett om det gäller försäljning, marknadsföring eller kundtjänst. Med detta enhetliga perspektiv blir det lättare att ta informerade och effektiva beslut.
Tydliga support-dashboards
Du får en tydlig överblick över hur många ärenden varje team och anställd hanterar och hur många ärenden som rör ett visst ämne eller en produktgrupp. Identifiera problem som dyker upp längs vägen genom att alltid övervaka vad som händer med kunder.
Automatisera din kundtjänst med några få klick
Automatisera dina egna smarta processer för att minska tiden som läggs på manuella uppgifter. Du kan exempelvis välja vilka ärenden som ska skapas automatiskt för first- eller second line-supporten. Konfigurera smarta notifikationer för att alltid hålla dig uppdaterad.
Kundportal
Bjud in dina kunder till deras egen portal. Du kan välja att visa ärenden, tillhörande e-postmeddelanden och anteckningar i denna kundportal, för att ge dina kunder insikt och en tydlig överblick.
Tribe CRM i siffror
40 Års
Ledande erfarenhet
5.200+
Nöjda CRM kunder
18.200+
CRM användare
400+
Recensioner av nöjda kunder