Öka din effektivitet med Tribe CRM

Starta din 14-dagars gratisdemo 

Kundtjänstförfrågningar blir till ärenden automatiskt

När kunder skickar e-postmeddelanden till en supportadress ser Tribe till att ett ärende skapas, samt att en uppföljningsaktivitet tilldelas till en lämplig teammedlem. Kunden får dessutom ett bekräftelsemeddelande med ett unikt ärendenummer. Detta hjälper dig att effektivt följa upp på kundfrågor.

Att ge kundsupport via Tribe CRM: 360-graders överblick

Med Tribe blir din kundtjänst fullt integrerad i ditt CRM-system. Du kommer alltid att få en helhetsbild oavsett om det gäller försäljning, marknadsföring eller kundtjänst. Med detta enhetliga perspektiv blir det lättare att ta informerade och effektiva beslut.

Tydliga support-dashboards

Du får en tydlig överblick över hur många ärenden varje team och anställd hanterar och hur många ärenden som rör ett visst ämne eller en produktgrupp. Identifiera problem som dyker upp längs vägen genom att alltid övervaka vad som händer med kunder.

Automatisera din kundtjänst med några få klick

Automatisera dina egna smarta processer för att minska tiden som läggs på manuella uppgifter. Du kan exempelvis välja vilka ärenden som ska skapas automatiskt för first- eller second line-supporten. Konfigurera smarta notifikationer för att alltid hålla dig uppdaterad.

Kundportal

Bjud in dina kunder till deras egen portal. Du kan välja att visa ärenden, tillhörande e-postmeddelanden och anteckningar i denna kundportal, för att ge dina kunder insikt och en tydlig överblick.

Tribe CRM i siffror

40 Års
Ledande erfarenhet
5.200+
Nöjda CRM kunder
18.200+
CRM användare
400+
Recensioner av nöjda kunder

Enkelt och intuitivt 

Vårt kraftfulla allt i ett-CRM bygger på en unik arkitektur.
Tack vare detta får du möjlighet att kommunicera i realtid, redigera standardmoduler med några få klick och skapa dina egna moduler utan att skriva en enda rad kod.